Sunday, January 11th 2015

Då det är snöoväder i stan igen (och jag fortfarande känner av magen) så håller jag mig inne idag. Ska försöka plocka lite mellan vilan, då ansträngning ger mig smärtor så är det lika bra att se upp haha. Riktat in mig på att jobba imorgon och envis som jag är så brukar jag få som jag vill.
 
På det stora hela inom magfronten visade det sig efter läkarbesöket i fredags att det (antagligen) inte är blindtarmen utan gallan. Så nu ska jag vänta in kallelse för ultraljud så dom kan kika närmare på det och se om något måste göras eller om det är cool och jag får stå ut med mupp galla helt enkelt.
Translation:
Since there's a smaller snow storm hitting my town again (and because I still have issues with my stomach) I'm staying inside today. Gonna try and clean a little between the rest since I get a lot of pain pushing it too much. Planning on working tomorrow and I usually get what I want.

Kommentarer
Postat av: MiraKidvall

Hoppas att det känns bättre i magen snart! Jättefin blogg, X

Svar: Håller tummarna! Att jag får hjälpmedel om inte annat :) Tack så mycket!
Kitten

2015-01-11 @ 19:32:56
URL: http://mirakidvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0