Snow...Everywhere...

Gav mig på att jobba idag och det gick väl helt ok. Jag har haft smärtsamma kramp anfall titt som tätt så fort jag ansträngt mig för mycket men på det stora hela ser jag dagen som en vinst hehe. Blir att ta den ganska så chill resten av kvällen däremot så jag klarar av imorgon och resten av veckan.
Translation:
I went to the office today and I think it went pretty well. I've been having painful moments but all in all I see today as a win on my side. But rest of today it's kick back and relax for me, so I can manage to work rest of the week as well.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Bra du klarade det :) <3 <3

Svar: Yep! :) <3
Kitten

2015-01-12 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0