I'm Back...No For Real!

Tänkte först bara flyga på bloggen igen utan att förklara mig men känner mig lite skyldig över att jag bara hux flux försvann hehe. För att göra en lång historia kort så har december månad varit GALEN på jobbet. Jag har packat ordrar denna månad tills jag bokstavligt talat har börjat blöda och på kvällarna när jag väl kom hem så blev det krasch i soffan tills sängdags. Men december månad är över, det är nytt år och även om det nog kommer vara fullt upp är det inte lika galet!
Translation:
I was just gonna jump right back in at blogging without explaining myself but I do feel a bit guilty for just being gone out of the blue lol. To make a long story short, December has been CRAZY at work. I've packed orders until I've started to bleed (for real, no joke) so when I got home from work I just crashed down in my couch until bedtime. But December is finally over, it's a new year and things will be calming down a lot now even if there's a lot to do!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Heja dig! ^^

Svar: Heja på dig själv! :3 <3
Kitten

2015-01-01 @ 18:27:20
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0