Fangirl Friday: Watched & Finished TV Shows

Jag kan garantera att jag glömt någon...Men här är i varje fall 18 serier jag har följt förr och slutfört! Om man bortser ifrån tecknade serier och anime. Något du följde som en slav också?
Translation:
I can guarantee you that I've forgotten to put at least one in there...But here is 18 of the shows I've followed in the past and then finished that I can think of from the top of my mind! Not counting anime or cartoon shows. Anything you watched as well?

Kommentarer
Postat av: Mr. Wookie

OMG vilka serier!! Buffy, Angel, Smallville, Friends, Oz, TSCC och Firefly!!!!!! :D

Svar: Du glömde Dollhouse hörru! xD
Kitten

2015-01-17 @ 00:34:53
Postat av: Ang Starfighter

Men åh vad vi har likadan smak ^^ måste göra en sådan här lista jag också!

Svar: Hihi sweet! Känns fortfarande som att jag har glömt flera stycken xD Do it! ^^
Kitten

2015-01-17 @ 11:11:28
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/
Postat av: Ang Starfighter

Ja men herregud, när man är så nördig/besatt som både du och jag är så kommer man nog ALLTID att glömma typ hälften, för mycket att hålla koll på xD

Svar: Haha så sant! xD
Kitten

2015-01-17 @ 15:16:13
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0