DARLINGS, WE ARE MOVING!

Efter mycket tänk och fundering så tog jag till slut detta steg! Jag har saknat att blogga på annan platform ända sedan jag flyttade till blogg.se så jag kände att när jag ändå tog steget att köpa mig ett domän namn...varför inte flytta? Så det är vad som har hänt! Har kontaktat Bloglovin' m.m för att uppdatera min URL hos dom så borde vara fixat snart, hoppas jag. Skulle det inte fixas jag men då löser vi det då.
 
Är fortfarande liiiite rocky road där borta men jag kunde inte hålla mig :) Håll i ögonen för layouten är ljusare än vad ni är vana vid. Jag kommer allstå INTE att blogga här mer så klicka på bilden för att hänga efter!
 
Translation:
After many hours spent thinking about this I went for it in the end! I've missed blogging on another platform ever since I moved the blog to blogg.se so I thought since I'm finally taking the step buying my own domain why not move the blog back? So that's what I did! I've contaced Bloglovin' and such to update my URL so it's on the move, if not...well then I'll deal with that later.
 
It's still a little rocky road over there but I just had to tell you now :) Hold on to those eyes because the layout is brighter than you're used to! I will NOT blog here any longer so if you want to come along click the image!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0