Alien Marathon

Igår hade jag Alien maraton! Planen var att jag skulle se två igår och sen två idag (såg AVP filmerna och Prometheus förra veckan)...men såg ju så klart alla besatt som man är så nu sitter jag här filmlös haha.
Translation:
I had a Alien marathon yesterday! The plan first was to watch two last night and the other two tonight (watched the AVP movies and Prometheus last week) but obsessed like I am I just watched them all of course so now I'm sitting here with no idea what to watch tonight lol.

Kommentarer
Postat av: Stefan

ÅÅ skulle velat vara med dig och kollat Alien :)

Svar: Hehe, jag sitter bara och säger "Stop killing mah babieeeees!" xD
Kitten

2015-01-18 @ 20:40:14
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Så jävla braaa! Gillar Aliens mest men som barn gillade jag fjärde filmen bäst

Svar: Fjärde var min favorit också som barn! :D Tror den är det fortfarande när jag tänker efter hehe :)
Kitten

2015-01-19 @ 15:13:22
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: stefan

Haha kul :)

Svar: :P
Kitten

2015-01-19 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0