Yesterday // September 27th

Efter att ha gått upp alldeles för tidigt (då jag satte klockan på 1 ½ timme tidigare av misstag) så drog jag igår ner på stan och mötte upp bästa Tobbe ^^ Och eftersom jag totalt glömde bort att ta lite foton under dagen så får jag väl bjuda på denna haha. Jag och söta mössor, måste alltid provas!
ph by Tobbe.
 
Det shoppades lite, både till mig och kaninen. Fick även örat lite töjt oplanerat. Ska fixa andra örat veckan som kommer. Är bara 2mm just nu och blir nog att börja med 3mm sedan då jag hittade plugs på Ebay i den storleken, i slutändan ifall jag töjer mer slutar jag nog på max 4mm :)
 
Translation:
After getting up super early (due to putting the alarm 1 ½ hour too early by mistake) yesterday I went into town and hanged with my buddy Tobbe. And since I forgot to take photos during the day I'll give you this one lol. Me and cute hats, always have to try them on.
 
I shoped a little, both for me and the bunny. I also stretched my ear which wasn't planned. I'm gonna fix my ear next week. I only got a 2mm right now and gonna go up to 3mm to start with since I found plugs on Ebay in that size, will probably satisfy with a 4mm if I go further :)

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Söööööt ^^

Svar: Du ja! <3
Kitten

2014-09-28 @ 22:11:46
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Söt som alltid. Och du är bäst inte jag :)

Svar: Meuw muew ♥
Kitten

2014-09-30 @ 08:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0