Keep Calm It's Broken Anyway

Sitter och jobbar hemifrån idag för att min balkongdörr pajade igår. Handtaget bara flög ur och efter lite frustration och pill med mamma efter 22.00 igår kväll så fick vi så jag kan stänga lite i varje fall. Felanmälde imorse (gick upp kl 6 fml) så sitter nu snällt och väntar att någon ska komma och rädda mig medans jag arbetar flitigt. Får jag den inte fixad idag som lovat blir det problem för måste 100% till kontoret imorgon.
 
Translation:
Working from home today because my balcony door broke last night. The door handle just flew out and shit, after some frustration and DIYing with my mom past 10pm last night we got it to at least close a little. I called it in this morning (was up around 6am fml) så now I'm sitting here like a nice kitty waiting for someone to come to my rescue while I'm working. If they don't stop by today as promised I'll be in trouble because I have to work from the office tomorrow.

Kommentarer
Postat av: Ang Starfighter

aj aj då, hoppas att det inte blev så kallt för dig! Fixade vaktmästaren till det?

Svar: Lyckades få igen den precis under natten så jag och kaninen klarade oss bra! Men var en hantverkare där igår så är fixat som tur är :)
Kitten

2014-09-30 @ 09:25:18
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0