Merchandise Organizing // Halloween Stuff

När jag inte är upptagen på jobbet så försöker jag få ordning på samlingen, trodde ny hylla för zombie delen skulle bli nice men lika trångt än haha! Handlar Halloween saker på löpande band att ha här hemma. 99% kan man ju ha framme året runt hos mig hehe.
 
Idag är jag däremot hemma ifrån jobbet. Stress vann denna gång och efter att ha spenderat hela natten kräkandes så hade jag knappt energi att resa mig ur sängen imorse. Shit happens! Kommer vara tillbaka på jobbet imorgon säkert så. Jag kämpar dygnet runt fortfarande med ångest, depp m.m och därmed kommer stressen osv vilket kanske inte märks så väl i bloggen men sånt är livet och jag gör det bästa utav det jag har.
Translation:
When I'm not busy at work I'm trying to re organzie among the merchandise, I thought a new shelf for the zombie part would make it better but it's still not enough space to make it look good lol. Shopping Halloween things like there's no tomorrow to have around my home. I mean 99% I can keep out all year around hehe.
 
Today on the other hand I'm home from work. Stress got the better of me and after having been up all night throwing up...well I hardly had the energy to get out of bed sadly. Shit happens! I'll be back at work tomorrow for sure. I struggle daily with anxiety, depression and the stress coming with it which might not notice that much in the blog but that's life and I'm making the best out of what I have.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hoppas du mår bättre snart <3

Svar: Tack! <33
Kitten

2014-10-14 @ 13:50:05
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag tror jag köpte samma saker som dig xD fast inte spöket men det var väldigt gulligt spöke ^^ fin samling du har btw :)

Svar: Haha xD Jag kunde inte lämna spöket haha, så söt *.* Tack :) Den delen av samlingen som växer mest just nu xD Damn that Walking Dead...
Kitten

2014-10-14 @ 15:01:27
URL: http://christinadeath.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0