{{ Busy Kitten }}

Är så där mycket överallt just nu så det känns som man ska gå sönder. Så därför lär bloggen + Blogtober14 bli lidande. Försöker hinna med sociala biten så jag inte bara isolerar mig och sover lediga stunder så igår var jag nere på stan och fikade med bästa folket efter alla hade slutat jobba. Var skönt att bara sitta och vara med bra sällskap någon timme. Så därför missar jag nu ett par dagar av Blogtober14!
Translation:
There's so much to do on all parts of life right now that it feels like I'm gonne break. So there for the blog + Blogtober14 will most likely suffer sadly enough. Trying to make time for the social part so yesterday after everyone got off work I sat in town just hanging, drinking coffee and eating yum yum with awesome people. So there for I'll miss a few days of Blogtober14!

Kommentarer
Postat av: Ang Starfighter

Tur att du är söt så att man förlåter att du är så missunnsam med ytterst viktiga blogtober ;) Skönt att mysa med folk istället för att sitta framför datorn ju!

Svar: Haha ja tur det! Jo och ger så mycket mer såna här perioder i livet också :)
Kitten

2014-10-09 @ 11:43:57
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/
Postat av: Hemma Hos Felicia

ååh så gott!! :)

Svar: Ja, var mumma! :)
Kitten

2014-10-10 @ 13:21:02
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0