Morning Cuddles With Baby :3

Detta är typ min morgon när jag jobbar första timmarna framför datorn och även på kvällen när jag kollar serie eller film. Mys med lill plutten! Älskar för övrigt min nya morgonrock. Den är så mjuk och mys så jag vill bo i den forever.
Just nu är det lunch på kontoret så ska käka innan jag springer iväg och uträttar några ärenden. Efter jobbet är det full rulle och det fortsätter tills nästa vecka.
 
Translation:
This is pretty much my morning while I work my first hours before leaving for the office in front of the computer and also after work when I watch my shows or a movie. On another note I love my new robe. It's so soft and cuddly, I want to live in it forever.
 
I'm at the office right now about to eat my lunch before I run off to run some errangs. After work it's loads to do and that's the way it'll be until next week,

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

mysig bild! ^^

Svar: Tack! ^^
Kitten

2014-11-25 @ 14:29:11
URL: http://kissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0