Early B-Day Package

Fick ett tidigt birthday package ifrån min medarbetare + vän igår :) Hon känner mig väl hehe :D Fyller 13 november så nästa vecka blir jag ännu ett år äldre. Sitter just nu halv sovandes i morgonrocken med en lika trött kanin sovandes vid fötterna. Min inre väckarklocka har börjat väcka mig vid 6-tiden...the fuck?
Translation:
Got an early birthday package yesterday from my co-worker + friend :) She knows me well hehe. My birthday is November 13 next week so I will be yet another year older. At this moment I'm half-asleep in my robe with a cup of coffee in my hand, a bunny who's just as tired asleep at my feet. My inner alarm has started to wake me up around 6AM...the fuck?

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Underbar present! Kanske ska hitta på något liknande till min kompis som ska ha födelsedags fest till helgen:) Får tacka för tipset.

Svar: Ja! :) Kör hårt! Brukar själv plocka ihop massa små saker när jag inte vet helt vad jag ska köpa ^^
Kitten

2014-11-05 @ 21:43:29
URL: http://www.missnaily.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0