Wednesday May 7th

Har varit lite (extremt) dålig på bloggandet senaste dagarna. Varför vet jag inte, blir så bara ibland. Ni vet när inspon inom allt är låg och man bara vill riva ner allt pga frustration? Typ så det är just nu. Vad brukar ni göra för att bli mer pepp? För inga av mina knep verkar funka.
 
Translation:
Been a little (extremly) bad at blogging the past couple of days. Don't know why, it just happens sometimes. You know when the inspiration in everything is low and you just wanna rip everything apart because of frustration? That's where I am right now. What do you do to gain motivation? Because my tricks doesn't seem to work.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag brukar titta runt på tumblr och läsa olika bloggar :)

Svar: Nice! ^^
Kitten

2014-05-07 @ 19:03:27
Postat av: Bunny Therése

Jag brukar sova. Tillslut så vaknar man upp en dag och så känns allt bättre. Typ så jag har gjort denna veckan. Känns mer pepp idag, kan vara enbart för att jag ska ut på äventyr imorgon. Men ibland måste man bara stänga av och göra exakt det kroppen vill att man ska!

Svar: Sova brukar vara min ultimata flykt, om inte annat för att sova sig igenom skiten...Men funkar inte, sover och sover men blir bara tröttare :O Jag tror min kropp väntar på semestern haha.
Kitten

2014-05-09 @ 22:02:17
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0