Tuesday // May 13th

Sitter på kontoret och har lunch. Precis ätit upp min matlåda och eftersom jag har bloggsuget idag tänkte jag passa på att blogga då jag har ca halvtimmen kvar av lunchen. Det är fortfarande dystert och mörkt ute, jag brukar älska sånt här regn väder men just nu vill jag bara ha sol och värme. Jag är redo för sommar. Redo för att köpa mig en slush på lunchen och sitta på en bänk i solen njutandes.
 
Efter jobbet ska jag fixa käk och efter det ska jag gå till second hand butiken som har öppet idag. Är på jakt efter något speciellt idag som jag behöver till ett framtida DIY projekt. Dom brukar ha mycket ut av det där så hoppas det är så idag med.
 
Translation:
I'm at the office and I'm on my lunch. Just finished eating and since I feel like blogging today I thought I update a little since I have about 30 min left of my lunch. The weather is still dark and rainy outside, I usually love this kind of weather but right now I just want the sun and warmth. I'm ready for Summer. Ready to buy myself a ice sluch and sit in the sun during my lunch.
 
After work I'm gonna fix dinner and then I'm gonna go to the thrift store. I'm on the hunt for something today that I need for a future home DIY project. They usually have a lot of it there so hoping they do today as well.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Iiiiih vill så gärna ha ett av Games of Thrones plaggen1!! :O

Svar: Jag körde Ebay xD Så jag kan köpa alla klänningar och leggings jag vill ha utan att bli ruinerad 0.0
Kitten

2014-05-13 @ 17:10:17
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0