SHOCK // WANTIES

Sista helgen denna månad så drar jag till Stockholm för att möta upp min Wolf Twin och sen spendera några timmar med henne där. Mellan alla kramar och fikande blir det alltid en massa shopping! Detta ovanför är bara några av godbitarna jag dregglar efter ifrån Shock, där jag brukar lägga största delen av mina pengar hihi.
 
Translation:
The last weekend this month I'm going to Stockholm to meet up my Wolf Twin and then spend a few hours there along with her. Between all the hugs and drinking coffee we always go on a shopping spree! Above is a few clothing items I'm drooling after.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Var oxå därinne och dreglade! Har ett par plagg jag kommer köpa via hemsidan istället! :D Bland annat Wednesdayklänningen, så fin!!!

Svar: Jag lär garanterat köpa den klänningen, hopppas den sitter bra! :3 Sen har dom en megafin awesome choker där inne jag ska ha *o* #kommerintekunnabäraallt
Kitten

2014-05-13 @ 09:06:28
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0