Keep Calm or Get A Migraine

Min dag har bestått av att ligga i värsta jävla migränen och spy som en räv. Eftersom jag spytt som en räv så fick jag inte behålla några tabletter så blev sovandes tills efter 17.00 idag. Migränen är över och jag har fått i mig kvällsmat, all hail pizzerian nedanför, så jag planerar att jobba imorgon. Hoppas jag kan sova något inatt bara annars får jag dygna hehe.
 
Min migrän är som mycket annat kopplat till min ångest just nu, vet många märkt jag har migrän väldigt ofta. Så under moments i livet som nu när ångestnivån är extra hög så betyder det fler och värre migrän anfall tyvärr. Då jag försöker se allt ifrån ljusa sidan så väljer jag att se det som en smärtsam belöning att jag kämpar mig vidare i livet, iväg till jobbet och annat.
 
Translation:
My day has all been about having a migraine and throwing up. Since I've been throwing up everything I couldn't keep any pills in my system so I slept all day long. The migraine is gone now and I managed to force down some dinner so planning to work tomorrow. I hope I can sleep tonight, if not I'll just have to wait for that until tomorrow lol.
 
My migraine is like many other things connected to my anxiety right now, I know many people have noticed I get a lot of migraines. So during moments in life like right now when my anxiety level is extra high it means more and worse migraines I'm afraid. Since I try to look at most things from the bright side I see them as a painful reward that I keep on fighting through life, to work and stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0