{ Cosplay Inspo // Pinterest }

Cosplay Inspo Pinterest Board.

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Vilka fina bilder!

Nu har jag oxå skaffat pinterest för jag har sett att många har hamnat på min blogg via detta, ha ha. Har ingen aning om hur det funkar så vill du förklara blir jag superglad. Följer bara en just nu och det är du, ha ha.

Kram

Svar: Hehe :P Nice! Aw, ska följa tillbaka helt klart så fort jag svarat! :O Jag brukar börja med att göra olika "Boards" för varje del jag vill ha för sen så får man "pin it" all over :P Feeden som kommer upp när du går dit kommer fyllas upp ju mer du följer :)
Ett tips är att söka, på så sätt kan du hitta pins men även folk att följa då man kan hitta till boards som bilder är med i osv, du kan även bara följa ett enda (eller flera) boards hos en användare istället för alla :) Hoppas jag inte förvirrade dig mer!

Kramar!
Kitten

2014-05-21 @ 13:59:58
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Oj, blev nog lite förvirrad... det funkar typ som we heart it?

Svar: Sorry, jag är jättedålig på förklara xD Är typ samma ide som we heart it skulle jag säga :) Man lär sig jätte snabbt så du hajar nog till snart ska du se! :)
Kitten

2014-05-21 @ 16:02:31
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0