{{ Tuesday Morning }}

Igår knallade jag runt i mina Middle-Earth leggings, det var planering inför nya saker på jobbet och det bjöds på sushi till lunch! Efter jobbet drog jag förbi föräldrarna där jag umgicks med tröttaste och mysigaste kaninen i stan. Älskar hur han lägger sig nära och tok sover (jag sitter alltid med Oliver på golvet haha).
 
Idag handlar det mest om jobb, har några ärended att ta itu med privat också. Är full rulle denna vecka och kommer inte hinna med allt som hör till nöjes-delen av livet...men så är det ibland, är bara att ta! Samtidigt som det är fika hos en cool grabb (som fyller idag) i helgen så borde jag åka iväg med pappa och fixa grejer till lägenheten som borde ha fixats typ igår. Men så är det en del av mig som vill tacka ja till inbjudan för Laxne helg då min kropp skriker efter ute-på-landet-vila. Får se hur det blir...I-lands problem haha. Jag önskar jag kunde tillälligt klona mig och göra allt på en gång. Men sen kommer jag ju på alla andra mutant krafter som skulle vara coolt att ha om nu X-men skulle vara for real...Nog med nörd tankar, dags för att göra sig klar för dagen!

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Så gott med sushi!

Svar: Det är bäst! :3
Kitten

2014-03-06 @ 15:36:08
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0