{{ Thursday March 20th }}

Oliver var extremt mys pysig igår! Vi låg och myste rejält efter en busstund i hallen medans kasslern var i ugnen och riset på spisen. Fixade lite med maten igår hemma hos mamma och pappa efter storhandlingen! Men bästa med att vara där är Oliver, min bebis.
 
Sitter hemma och jobbar idag, tog en extra dag hemma då jag ej behövdes på kontoret. Psykologen senare idag men har precis gått på lunch. Så ska käka något sen hoppa in i duschen. Torsdagar om jag jobbar hemma brukar jag göra mig helt klar för avgång senare. Så jag kan jobba i lugn och ro de timmar jag har. Serious planning going on here!
 
Translation:
Oliver was a cuddle monster yesterday! We laid and cuddled a lot while dinner was in the oven and the rice on the stove. I helped with dinner yesterday at the parents after I was done with mayor food shopping. But the best about being there is Oliver, my baby.
 
Since I wasn't needed at the office I took an extra work at home day today. I have therapy later but I just went on lunch. So I'm gonna eat something then hit the shower. If I work from home on a Thursday I usually get ready to go during lunch so it's just to grab the bag and walk to the hospital later on. That way I can work in peace the hours I have. Serious planning going on here hehe.

Kommentarer
Postat av: Karin

Såå söt <3 Varför bor han inte hos dig?:)

Svar: Mamma har bättre arbets schema än vad jag har :) Sen har han växt upp och bott i den miljön i över 3 år så det är hemma för honom...så med andra ord hade jag tagit med han, hade det varit själviskt :/ Jag hälsar på honom flera dagar i veckan då jag fortfarande är "mamma" ^^
Kitten

2014-03-20 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0