{{ There is a new show in my life... }}

Jag började kolla på Hannibal i söndags. Efter mycket tjat ifrån fandom medlemmar som var all "Du om någon borde se det här!!" och jag förstår ärligt vad dom menar haha. Jag är kär!
 
Sitter just nu på kontoret och äter lunch. Väntar ivrigt på leverans och hoppas den kommer idag, håller både tummar och tår!
 
Translation:
I started watching Hannibal last Sunday. After a lot of pushing by fandom member who were all "You if anybody should be watching this!" and I honestly understand what they mean lol. I'm in love!
 
Eating my lunch right now at the office. I'm waiting for delivery that I hope arrives today, crossing my fingers!

Kommentarer
Postat av: Christina

Den är bra :) Säsong 2 har nyligen börjat också om du inte visste :)

Svar: I know :) 3 avsnitt har gått om jag inte minns fel so far? O.o
Kitten

2014-03-18 @ 14:32:23
Postat av: Julia

Hej! Fin blogg :)
Kolla gärna in min nystartade och säg vad du tycker.
Kram

2014-03-19 @ 00:27:02
URL: http://www.lifeofjulia.se
Postat av: Christina

Ja det stämmer 3 avsnitt so far :) Så då har du endel spännande framför dig :D

Svar: Haha ja men är nog ikapp till helgen xD
Kitten

2014-03-20 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0