{{ The Nanny }}

För ett par dagar sen kollade jag in senaste nytt på Netflix och snubblade över denna serie. Jag kollade den på 90-talet and loved it. Så knäppte igång och sitter nu och skrattar högt varje kväll hemma i soffan. Kan titta endast för butlern Niles kommentarer, he's killing me lol. Inte ens säkert om jag sett hela...är ett tag sen liksom haha.
 
Det kommer bli lite tyst över helgen här i bloggen. Livet är lite extra jobbigt just nu. Tänker inte gå in på detaljer men det handlar tyvärr om dödsfall så...ja. Behöver fly lite och samla ihop mig igen.
 
Translation:
Few days ago I checked out what was new on Netflix and I stumbled across this show. I watched it during the 90s and I loved it. So I'm rewatching it and I'm lol:ing every night at home now. I can watch it for the butler Niles comments alone, he's killing me lol. Not even sure I've watched all episodes...was a while ago lol.
 
It'll be quiet over the weekend here. Life is a little extra hard right now. I wont go into details but it has to do with death, sadly...so yeah. I need to escape for a while and collect the pieces.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Åh Nanny <3

Uh, låter som en tung helg :( Skickar stor kram!

Svar: Det är så bra <3
Ja, vart tungt :/ Men jag kämpar på :) Kram på dig tösen!
Kitten

2014-03-29 @ 09:09:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaw älskar the nanny, så roligt! Kollade också på det på 90talet, sen har jag sett ströavsnitt på tv och skrattar alltid gott :) Niles är så rolig, och har alltid varit lite småkär i Maxwell :3

Svar: Ja, det är perfekt att ha på när man vill se något men inte "orkar" vara uppmärksam typ haha. En lättsam serie for sure :)
Kitten

2014-03-29 @ 09:15:46
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0