{{ Sugarpill Eyeshadow }}

Snubblade över dessa ögonskuggor när jag kikade in MadLady's skönhets avdelning. Den som fick min uppmärksamhet var faktiskt den gula, då jag letar efter en pow wow gul för att sminka lite med när jag har en Batman outfit (slå upp fangirl i ordboken typ). Upptäckte sen att fler starka färger (se bort ifrån svart & vit) fanns. 99kr spänn styck är fan som hittat så kan hända den gula klickas hem i varje fall...
 
Translation:
Stumbled across these eyeshadows on MadLady. What caught my eye was actually the yellow one since I'm looking for a pow wow yellow to use in my make up just a little bit when I have a Batman on (fangirl extreme). And I found more awesome colors. They're cheap so I'll probably get at least the yellow one to try...

Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag har typ alla färgerna, de är värda varenda jäkla krona :-D <3

Svar: Hört dom ska va awesome! :P Ska klicka hem några färger tror jag allt ^^ !!
Kitten

Postat av: Vivi

Kan rekommendera tako! (Viiit och Är på riktigt vit) buttetcupcake (den gula), 2am (lila) :) har gjort en del sminkningar med sugarpill grejerna, om du vill se hur de ser ut så kolla på bloggen. De är nämligen extremt pigmenterade! :)

Svar: Buttercupcake ska jag ha for sure, letat efter en extremt pigmenterad gul skugga länge ^^ !!
Kitten

2014-03-24 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0