{{ Sugar Nails Pastels by IsaDora }}

Jag älskar super söta kawaii madness omgosh be still my heart stuff! Jag har det inte när det kommer till kläder eller accessoarer, eller jo om man minns tillbaka på Creepy Kawaii Brooch jag gör så...Men när det gäller saker som inredning (vänta bara tills sovrummet är klart hehe) och naglar, då får jag leka med sådant. Så dessa fräscha nya medlemmarna i IsaDora's nagellacks familj fick mig att dö lite av sötheten. Cotton Candy är favoriten of course, underbara färgen lila.
 
Translation:
I love super cute kawaii madness omgosh be still my heart stuff! I don't wear it when it comes to clothes or accessories, unless you look back on the Creepy Kawaii Brooch I make...But when it comes to things like interior (just wait until my bedroom is done hehe) and nails, then I play full out with it. So these new members of IsaDora's nail polish family made me die a little due to cuteness. Cotton Candy is my favorite already, I love purple colors!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Pastelfärger är dom finaste!

Svar: Ja, det är underbart med pastel! <3
Kitten

2014-03-16 @ 12:41:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0