{{ Saturday March 22nd }}

Kollade ikapp Hannibal lagom tills idag då nytt avsnitt är ute. Jag är hooked. Stenhårt. Annars idag har jag mest blogg fixat lite m.m. Funderar på att göra om layouten...men inte bestämt hur mycket än och i så fall vad så vi får se. En sak jag bestämt är att lägga mer tid på bilder till inläggen, då jag inte fotar mycket just nu känns det extra viktigt.
 
Men just nu ska jag greppa mitt kvällskaffe och återvända till soffan. Logga på Netflix och se om man hittar något som duger för kvällen att se på.
 
Translation:
I caught up with Hannibal in time for the new episode this week. I'm hooked. Badly. Other than that I've been fixing with the blog and such today. Thinking about changing the layout...but I haven't decided how much change and to what yet so we'll see. One thing I've decided is to put down more work on the post images, since I'm not photographing much right now it feels extra important.
 
I'm gonna grab my coffee now and return to the couch. Log on Netflix and see if I can find anything to watch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0