{{ Pirog Verkstad }}

Idag smet jag över till föräldrarna där det fanns köttfärs röra kvar ifrån syster bravader igår. Så jag har gjort piroger idag! Blev ett helt gäng så några ligger nu i frysen. Nästa gång blir det nog taco piroger, nomnom! Annars har jag mest bara tagit det lugnt idag, plockat lite här sen lite där. Är ju söndag trots allt.
 
Translation:
Today I went over to my parents where there was stuff to make pierogies after my sister made some yesterday. So I made a batch myself, put some in the freezer too. Next time I'm gonna make taco pierogies, nomnom! Other than that I've been chillin' today. Done a bit of this and a bit of that. It's Sunday after all.

Kommentarer
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

Nu blev jag ju sugen på piroger...

Svar: Det är så gott! :)
Kitten

2014-03-17 @ 16:39:01
URL: http://simsing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Va har du för recept till dessa godsaker? Ser himla tasty ut du!

Svar: Köttfärsröran gjorde jag inte hehe. Men utöver det så köpte jag smördegsplattor och delade upp...kan göra en tutorial nästa gång jag fixar ihop några. Väldigt enkelt! ^^
Kitten

2014-03-20 @ 01:43:46
URL: http://Http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0