{{ Morning Kitties }}

Yesterday at the office.
 
Sitter redan och jobbar lite. Man kan vara jäkligt flexibel på mitt jobb vilket jag älskar. Brukar jobba undan på morgonen när jag dricker mitt kaffe så är resultatet att jag kan gå av tidigare. Vet inte vad som händer så mycket mer idag än jobbet, funderar på att gå till second hand butik nr 1 samtidigt som jag känner att jag inte klarar av folk kaoset där idag (folk är fullkomligt galna där fy fan). Tänker göra en pizza till middag, så mycket vet jag!
 
Translation:
I'm already working a bit. You can be damn felixible with the hours at my job which I love. I usually work a bit during the morning coffee and the result is that I can get off work earlier later. Other than work I don't know what's going on today, thinking about going to my favorite thrift store but I don't know if I can handle the crazy people there today (people a motherfucking apeshit crazy). Making pizza for dinner, that much I know!

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Låter som en bra dag ändå :)

Svar: Ja =^.^= !!
Kitten

2014-03-18 @ 10:10:08
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Matilda

Låt bra ändå, älskar muggen :)

Svar: Det var bra, skönt att lata sig lite på kvällskvisten faktiskt :P
Kitten

2014-03-18 @ 14:38:25
URL: http://hiipstergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0