Holy Shit, Baby! It's Friday!

Dagens serier: Big Bang Theory, Vikings och så klart Vampire Diaries! Men först väntar ett par timmars jobb, funderar dock på att dra på Big Bang när jag käkar lunch då det bara är 20 min avsnitt...hm. It's Friday, baby! Redan jobbat undan en timme då jag vaknade tidigt idag så ska ta och käka lite frukost, fylla kaffe koppen sen blir det mer jobb.
 
Edit: Men så kommer det inte nytt Big Bang förr än typ 2 veckor! The Fuck USA nu får ni fan ge er med era jävla uppbehåll.
 
 
Translation:
Todays shows: Big Bang Theory, Vikings and of course Vampire Diaries! But first I have a few hours of work ahead of me, thinking about putting on Big Bang while eating lunch later since it's only 20 min episodes...hm. It's Friday, baby! Already worked an hour since I woke up early today so I'm gonna eat some breakfast, fill the coffee cup and then it's back to work.
 
Edit: There's no new Big Bang until like 2 weeks! For fuck sake US give the motherfucking hiatius a rest already!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Det uppstod exakt samma situation med big bang hemma hos mig igår. Fruktansvärt jobbigt!

Svar: Ja! :O Är den enda komedi serien jag har bland högen också xD
Kitten

2014-03-22 @ 08:59:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Celine

Åh tvd! Är du team Stefan eller team Damon? :D

Svar: Damon, for sure! (även om jag helst skulle vilja ha honom för mig själv haha) Själv då? :P
Kitten

2014-03-22 @ 16:23:49
URL: http://celinelf.se
Postat av: Celine

Också Damon! Tycker han förtjänar henne mest trots allt, plus att jag har gillat honom mest sedan sekunden han blev en del av serien haha!

Svar: Samma här! ^^
Kitten

2014-03-22 @ 16:41:36
URL: http://celinelf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0