Yesterday // Oh Sunny Days

Igår skuttade jag runt i en Harley Quinn outfit medans vi kollade in ett nytt ställe i Sparreholm för att sen dra vidare till Lager157 i Hälleforsnäs! Hittade lite nya stuff som ska bo i min garderob, fikade alldeles för mycket och njöt allmänt av en perfekt sommardag.
 
Idag är jag uppe tidigt igen för jag ska hämta upp min baby som flyttar in hos mig idag!
 
Translation:
Yesterday I skipped around in a Harley Quinn outfit while I got a little shopping done, new items for my wardrobe! I ate way to much to my coffee and just enjoyed a perfect summer day.
 
Today I'm up early once again because I'm going to pick up my baby boy who's moving in today!

Kommentarer
Postat av: Alice

(Jag tänker sno dina leggings. ^^)

Svar: Noooooo! :O
Kitten

2014-07-06 @ 11:56:45
URL: http://miranodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0