YESTERDAY // HP LEGGINGS // HP PACKAGE

Var iväg en sväng med pappa igår till Norrköping, handlade mest hem grejer till Herr Kanin. Efter att ha ätit as god lunch och landat hemma så hängde jag med Oliver resten av dagen medans jag fixade det sista till en viss tjejs package! Hade glömt hur mycket jag älskar att brev växla and stuff. Seriously, måste fixa så det blir vardag igen!
 
Translation:
I was on a little roadtrip yesterday with my dad, mostly I bought some stuff for Mr Bunny. After a yummy lunch and coming back home I hanged out with Oliver rest of the day while I fixed the last things for a special girls package! I'd forgotten how much I love to fix snail mail and stuff. I seriously need to start having pen pals again!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

HAHAH NÄ! ÅH så fint det ser ut så NYFiKEN JAG BLIR åååh jag måste fixa färdigt ditt paket!! Oj oj oj!! <3

Svar: HIHI! :D <333
Kitten

2014-07-19 @ 13:03:27
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0