NYX COSMETIC // DOLL EYE MASCARA LONG LASH

Jag passade på att köpa lite smink ifrån Nyx när jag var i Stockholm senast. Jag är sån som vill göra swaps and stuff innan jag köper mig en produkt. Varit nyfiken på denna mascara, Doll Eye Mascara Long Lash, en evighet och den är helt jävla underbar. Blir nog nya favoriten! Vet att Nelly har den mascaran blandat med annat smink ifrån detta märke. Köpte även lite annat därifrån, som en av deras kända Jumbo Eyepencils, Slim Eye Pencil och så ett Lip Butter.
 
Translation:
When I was in Stockholm I took the chance to try and buy some cosmetic from Nyx. I want to touch, do swaps and stuff before I buy it. I was very curious of this mascara and omfg it's fucking amazing, most likely a new favorite! I also bought one of their famous Jumbo Eyepencils, Slim Eye Pecil and a Lip Butter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0