Hello Lovelies!

Har inte gjort så mycket i helgen. Kollade igenom säsong 2 av Hemlock Grove som äntligen släpptes på Netflix i fredags! Fikat med en fin vän och så har jag promenerat mycket. Imorn drar jag iväg till Stockholm med min syster, för att umgås och shoppa lite. Sista veckan på semestern nu och jag tänker använda den till fullo!
 
Translation:
I've not done that much this weekend. I watched season 2 of Hemlock Grove which Netflix finally released! Coffee with a lovely friend and I've been walking, a lot. Tomorrow I'm going to Stockholm with my sister, to spend time together and do a little shopping. Last week of my vacation and I'm gonna make the most of it!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Var säsongen bra??? Ska börja ge mig in på den idag kanske tror jag hoppas jag!

Svar: Jao. Asså story wise osv är den guld men märks dom hade lägre budget denna säsong :)
Kitten

2014-07-14 @ 18:36:55
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Åh nej :( Vad trist...

2014-07-16 @ 18:00:27
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0