{{ Dragon Boots }}

Var nere på stan en sväng med mamma som sällskap igår. Jag typ kanske spontant köpte ett par kängor. Fast samtidigt inte för letat efter ett par liknande ett bra tag haha. Dom sitter som perfektion på mina fötter och jag utnämner dom till mina "Dragon Boots" för dom passa så jävla bra då'rå till dragon scale leggings! 599kr gick kalaset på och för mig som använder kängor tills dom bokstavligt talat ramlar isär är det en billig peng :)
 
Translation:
I was in town yesterday with the company of my mom. I kind of sort of bought a new pair of boots. But then again I've been looking for a new pair for some time now lol. They fit me like prefection and I here by name them my "Dragon Boots" because they go so damn fine to dragon scale leggings! Wasn't that expensive and for me who use boots until they fall apart it was not expensive at all :)

Kommentarer
Postat av: stefan

coola boots :) var köpte du dom i nyköping?

Svar: Tack ^^ Din sko! :)
Kitten

2014-07-12 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0