Twistband & Baby, The Zombies are Coming!

First of all, tävlingen avslutades igår I know this! Jag kommer dra en vinnare och du presenteras senast imorgon :) Har haft lite down down, för att göra en lång historia kort så har deppheten vunnit över mig senaste dagarna men that's life! Ovanför ser ni pillet jag suttit med utöver admin grejer på jobbet idag! Tillverkat twistband i olika färger och mönster, gjorde så klart några till mig själv för det får man för min snälla chef faktiskt. Men nog om det och on to viktigare stuff! För nu är det dags att sätta sig i soffan och titta på Walking Dead som ÄNTLIGEN är tillbaka. Jag är pepp och fan nervös ärligt talat, var ett brutalt midseason finale denna säsong...En tävling kommer dyka upp i zombie tema snart så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, armbanden<3 Varifrån?:)

Svar: Översta 3 är twistband som vi gör på jobbet (hårsnoddar typ) och det största var en present ifrån min närmaste vän :)
Kitten

2014-02-11 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0