{{ Those Shoes Are Made For Walking }}

2 par pjux ifrån Din Sko that I am dying to get! Nyköping har typ sämsta sko valet ever. Borde dra till Stockholm snart för en shopping runda...med skor i ära! Sen att jag lägger alla mina pengar på kläder ifrån Darkside Clothing inne på Shock eller Blue Fox istället är ju en helt annan sak då'rå...
 
Kom precis hem ifrån kontoret och ska jobba ett tag till innan jag går hem till föräldrarna. Behöver lite kaninmys och hörde något om kvällsmat. Beroende på när jag kommer hem + fakturerat klart ikväll får vi se vad jag hittar på :)

Kommentarer
Postat av: maya lundberg

alltså båda två är ju too die for:o så sjukt snygga!!!

Svar: Ja, älskar sko modet just nu!
Kitten

2014-02-11 @ 22:50:26
URL: http://mayalundberg.se
Postat av: MATILDA

Snygga!

Svar: Dom är riktigt nice! :)
Kitten

2014-02-12 @ 19:01:10
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0