{{ Heart & Chain Choker }}

Klickade hem denna choker ifrån Ebay och väntar ivrigt på den i hopp om att den ska sitta som smäck! Det är en karl på bilden i annonsen men har sett mer än en tumblr brud som haft en på sig...so like en av 3 lägen borde ju sitta, right? Vad tycker ni? Är det meow eller?
 
Sitter just nu med morgon kaffet och laddar för sista arbetsdagen denna vecka. Åker ut till Mr Wookie över helgen idag då jag behöver ett break med god mat, massa film, zombie dödande och så klart kisse kärlek av Aslan. Sen får vi inte glömma sällskapet av en av närmaste vännerna. Vet inte vad jag skulle göra utan min Mr Wookie, jag skulle då inte överleva det är en sak som är säker.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Guuu så snyggt! Verkligen meow :D

Svar: I loves it :'3 Var lite stort men sitter bra på sista, funderar på att göra ett extra knäpp...
Kitten

2014-02-19 @ 21:28:46
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0