Wednesday // April 9th

Något väldigt fint ramlade ner i min brevlåda igår hihi! Hoppas det andra i klädväg anländer snart så kanske det dödar mitt extrema kläd köpsug, så jag inte bryter mitt köpstopp där. Jag mår funky idag. Vet inte om jag håller på bli sjuk igen (fuck you immunförsvar!) eller om det är för jag i nästan 2 månader sovit dåligt. Vad det än är så känns det som jag ska tuppa av any second. Oh joy...
 
Translation:
Something very lovely fell down my mailbox yesterday! Hoping the other things I'm waiting for when it comes to clothes arrive soon so my extreme clothing buy craving calms down. I feel funky today. I don't know if it's because I'm starting to get ill again (fuck you imunesystem!) or if it's because I've slept horrible for the last 2 months or so. Whatever it is it feels like I'm gonna pass out any second. Oh joy...

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ååååh är det nått från Hogwarts collectionen? Nääää kan det väl inte vara redan! :O

Svar: Om jag ändå hade dom kontakterna! :O Är ett par leggings jag hittade på Ebay ihihihi, they haz good BM copy stuff!! :O
Kitten

2014-04-10 @ 20:52:36
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Täänkte väl det jag bah WHAT FUSK!
Jag fick tag på ett par som inte var sååå bra, men det är nog olika för HUR billigt man väljer att handla för, haha!

Svar: hihi hade det varit så, tror du inte jag hade tipsat om dig då! ;DJao, mina Middle-Earth är nog de enda jag är missnöjd med för printen är suddigt o.o Men annars har jag vart väldigt nöjd! ^^
Kitten

2014-04-11 @ 17:00:58
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

ÅÅÅÅH så nice!!
Var de billiga?

Svar: Yesss, dom gick på under 100kr :3
Kitten

2014-04-15 @ 13:42:27
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0