Monday // Put Your Game Face On

Måndag, we meet again! Ska fixa mig i ordning för en dag på kontoret och ikväll så blir det ett nytt avsnitt igen av Game of Thrones, fuck yeah! Hittade kopior av BMs GFT på Ebay och kan med handen på hjärtat säga att jag kommer bryta mitt köpstopp idag.
 
Translation:
Monday, we meet again! Gonna get ready soon for a day at the office and tonight it's time for a new episode of Game of Thrones again, fuck yeah! I found copies of BMs GFT on Ebay and I can honestly say that I'll break my no-buy clothes today.

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Ååh så pepp på fortsättningen! Diggade verkligen första avsnittet :D!! Tungt att jag måste vänta in killen för att se xD

Svar: Jaaa! Typ enda som är okej med att Walking Dead tog slut för denna säsong att det byttes ut med GoT! xD
Kitten

2014-04-14 @ 09:56:15
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0