Migraine Weekend

Min helg har bestått av migrän och extrem huvudvärk så därför har jag ej spenderat så mycket tid framför datorn så blev lite tyst i bloggen :) Bortser man ifrån extrem slutkörd kropp så mår jag bättre, har ingen huvudvärk what so ever längre! Redo för måndag imorn och nya tag för ny vecka.
 
Translation:
My weekend has been about migraines and then extreme headaches so there for I haven't spent that much time in front of the computer and the blog turned silent :) If you look away from an exhausted body I'm feeling better, no headache at all now! Ready for Monday tomorrow and the new week it's bringing.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Usch avskyr när helgerna blir så! Känner mig själv sjukt nere av nån jävla anledning, och trots att jag äääälskar mitt jobb så får jag sjuk ångest av att tänka på att behöva gå dit imorgon. Varför är livet så? :(

Svar: Ja, speciellt när man har "must do" saker att göra som skjuts på D: Aw <33 Jag kan relatera, babe <33 Avgudar mitt jobb och de jag jobbar med men på sistone vill jag bara vara hemma/göra något annat, typ som man är "rastlös" i att ha samma vardag hela tiden...För livet är hårt :( <3 Och det är dessa stunder i livet som får oss uppskatta de bra ännu mera <333
Kitten

2014-04-06 @ 20:44:34
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0