{{ R I D D I C K }}

På fredag, då jävlar smäller det!! Helt fucking överlycklig att Riddick kommer till Sverige! Nordisk Film som bestämmer what's in and what's not på bion tog ju bort den ett tag. Först skulle den komma och helt plötsligt försvann premiär datum and shit. Jag mailade till och med dom i min upprördhet to be honest haha. Men nu kommer den som planerat and it's all good! En sak som är bra med att den inte är lika poppis som andra Marvel filmer är att det nog inte kommer vara den normala biljett paniken på torsdag. Hatar dock jag måste vänta tills på torsdag att köpa biljetter haha. Blir bio på fredag och verkar som jag flyger solo! Wohooooo!
Har hört den ska vara mer som första filmen, Pitch Black, samma halvt creepy stuk. Jag finner inte Pitch Black obehaglig (takes a lot to get a reaction haha) men vet många som finner den så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0