{{ Oliver Queen // The Mini Story }}

Oliver Queen
Oliver. Min älskade ögonsten. Oliver blev 3 år gammal den 14 september och har bott hos mig sedan 6 november år 2010, då han var nästan 8 veckor gammal. Han kommer ifrån Turbolyckan's Kaniner och var en del av "Sagan om Ringen kullen", hans namn var Gimli innan han flyttade hit. Hans namn blev till slut Oliver Queen men kallas för det mesta endast för Oliver. Smeknamn hjärtat, bebis och sötis.
Oliver Queen Oliver Queen
Det blev namnet Oliver Queen till slut efter många diskuteringar om vad han skulle heta. Namnet kommer ifrån "Green Arrow" ifrån DC comics där Oliver Queen är hans "riktiga" namn. Jag ville döpa honom till Gambit (ifrån X-men) men det gick inte min mamma med på hehe. Men han har lyssnat på sitt namn sedan dag 1 så det är hans namn.
Oliver Queen Oliver Queen
Jag önskar jag kunde ge er tips hur jag har fått min lilla herre så tam och tillgiven. Men med mig och Oliver så klickade det direkt. Ifrån den sekunden han kom i min famn första gången där ute i stallet i Sala så har det varit han och jag mot världen. Han är mammas lilla herre men är även väldigt kärvänliga mot de flesta. Som ni ser på videon nedanför så var han extremt mammig ifrån början, är filmad ca 3 dagar efter han kom hit.
Oliver, 10 weeks. Oliver, 10 veckor.
 
Om ni har några frågor om Oliver eller så är det bara att fråga :)

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

ÅH JAG DÖR VAD SÖT!!

Svar: Haha, ja han brukar charma dom flesta :P Min lilla plutt <333
Kitten Black

2013-09-23 @ 20:57:30
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Karin

Han är så underbart söt!! :)
Kommer du ihåg vad han kostade? Och varför du fastnade för just honom? :3

Svar: Tihi ^^Hm, jag la en ting avgift på 250 kr (som drogs av fulla priset) Har för mig jag gav 500 kr för honom :)
Jag såg honom på bilden och jag bara visste han hörde hemma hos mig. Låter lite knasigt men kände det i hjärtat på något sätt :)
Kitten Black

2013-09-24 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0