Nytt i Film Hyllan!

Beställde hem denna fin fina bluray box förra veckan ifrån Dischshop! Var nice price och bara 3 kvar i lager så klickade hem den direkt! Inhåller Iron Man 1+2, Captain America, Thor, The Hulk och Avengers. Nu tänker ni säkert typ "Men Kitten, du som är värsta Marvel älskarinnan borde väl redan ha alla dom där?" men icke! För när nyheten blev en nyhet och inte ett rykte för vad som känns 100 år sedan att det skulle göras en Avengers så lista jag ut redan då att en sån här box skulle komma. And I was right hehe. Tog ett tag innan jag klicka hem den dock men nu är den min! Köpte även Iron Man 3 på bluray! Kosta bara 159kr på Coop så liksom, had to grab one! Och ja, jag ska ha värsta jävla Marvelthon hehe.

Kommentarer
Postat av: Carro - en alternativ bloggerska

Sv; Oh ja, Poison Ivy är en favorit ^^ Kramisar Carro

2013-09-12 @ 15:13:24
URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0