Ni ville ha en blick in i mitt arbete...I give you...Kaos i Stockholm.

bild source: The Boss Blog
 
Jag gillar att min chef har börjat blogga för det låter mig få update vad som händer borta på Stockholms kontoret. Som idag. Kaos! Men det är också standard efter en Formex mässa, som var i augusit. Jag har varit med om detta kaos och ja, jag har men för livet. Sen tyckte jag i år att "Haha, jag slipper pack mega kaoset!" men kom ju på strax efter att jag är ekonomi ansvarig...blev fakturering idag och är ett par timmar kvar av fakturering imorn. Men med lite awesome musik ifrån serien Supernatural, en stor kopp kaffe och en kanin sovandes vid fötterna så är det chill :) Men nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: The Boss

Haha, ja detta har vi upplevt några gånger nu :-)

Svar: Man måste ju hålla på traditionerna! ;) Ska lägga upp hur det ser ut mitt i zipholder verkstad nästa order haha :P
Kitten Black

2013-09-13 @ 10:51:01
URL: http://lisasjovall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0