{{ Döskalle Kruka // Etsy }}

Lite för dyr för min smak. Menar jag är van att köpa krukor a la loppis, där kostar dom max en guldpeng! haha. Men cool är den :) Se om man hittar en liknande i Sverige som inte är lika dyr...Jag har gått en keramik kurs faktiskt och jag kan med handen på hjärtat säga att jag suger på det. Är ett tag sen dock...kanske gå en till?
 
Men nu blir det några timmar på kontoret, eller ja snart ska jag knalla. Har gått och blivit awkward förkyld igen, hade feber igår och skulle inte förvåna mig om jag har det idag fortfarande. Men I'm me and I'm heading for the office! Så får vi se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow åh vilken underbar ;O Om du går en extra keramikkurs någon gång och lyckas skapa en sån där, så har du en kund här ;)

Svar: Haha, ska lägga det på minnet :P Ya never know ;D
Kitten Black

2013-09-18 @ 17:12:24
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0