{{ CREEPER SHOES }}

Fick ju ett par skor av mamma i måndags, new babies! :D Är ett par fina creepers ifrån märket T.U.K. och hon hittade dom på second hand, praktiskt taget nya om ens använda! Är ni redo för priset hon gav för dom? Är ni? 40kr! Helt jävla insane haha. Ska införskaffa mig ett par i helsvart och är även sugen på dom i svart/leopard. Det blodiga ni ser på övre bilden är en peak av mitt Zombie Killer klänning ifrån Darkside som jag bar idag till ett par fake skinn leggings sen strumpor ifrån Topshop.
 
Edit: Fick nyss reda på något komiskt om skorna. Var visst min kusin som hade lämnat in dom till second hand butiken! Ibland är min stad liten på ett bra sätt men sen också, har man stor släkt så händer stuff like this ibland ;)

Kommentarer
Postat av: catarina

åååh sniiigga! galet pris också :o

Svar: Helt galet! D: Ligger ju närmare 1000-lappen nya O.O
Kitten Black

2013-09-12 @ 22:42:01
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: catarina

fan vill haaa :c haha. vilken storlek har du? :)

Svar: Är stl UK 4 på dom ^^ Har normalt 37 eller 38 i skor :)
Kitten Black

2013-09-12 @ 22:43:22
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: Sofie

Men ååh vad fina! Och billiga :O Haha och vad sjukt det där med din kusin, världen är allt bra liten ibland..

Svar: Second Hand is the skizzle ;) Haha ja, vi fnissade när vi kom på jag hade tagit över hennes xD
Kitten Black

2013-09-12 @ 22:52:29
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0