{{ C H O O S E }}

Igår tittade jag på denna film. Det var jäkligt bra faktiskt! Man kan tyvärr inte säga så mycket om den. Är en sån där film som är bäst att se utan att ha läst för mycket om den eller ens sett en trailer. Jag hinner inte med så många skräckisar + övriga filmer under Halloween veckan som jag vill så jag börjar redan nu haha. Varvar med osedda skräckisar och all time favorites plus mysiga höstfilmer ^^. Har redan haft mitt Freddy Krueger maraton men känner jag mig själv kan jag ha ett till väldigt snart. Diggar ni skräck? Tips? Favoriter? Are you a Freddy lover?
 
Tänkte jag ska tipsa lite om mina favoriter när det gäller höst film i framtida inlägg. To be continued!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0