Det va inte igår inte ;) Hej!

Gamea klart Deadpool, bowling w/ awesome people, jobb dagar med mysiga te stunder + kex, höst promenader...Min vecka har varit...ni vet en sån vecka då i princip allt går fel? En sån vecka har jag haha. Är så mycket som gått åt helvete denna vecka så tänker inte rabbla upp allt men det som tar priset av allt är nog att min bank makulerade mitt kreditkort av misstag (!) i måndags. Så väntar fortfarande på nytt kort, måttligt road under tiden. Hämtade ut mina nya glasögon i måndags och har börjat planerat inför Sci-Fi mässan. Jobbet har vart nice. Drar ut till Mr Wookie idag över helgen. *fokuserar på de bra sakerna*
 
Jag vet inte darlings. Jag är nere i värsta jävla svackan just nu så är inte så pepp. Betyder jag lägger mesta fokus på jobbet och sen sover bort resten av timmarna. Men bloggandet kommer nog snart igång igen som normalt :)

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Men blä! Har också haft skitjobbig vecka!
VIlken sci-fi mässa ska du gå på? :D

Svar: Det blev värre för mig haha. Hoppas du fick bättre vecka sen! <333Blir Scifi World i Stockholm :)
Kitten Black

2013-10-11 @ 19:50:35
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0