{{ BLOODY/HERO/JOKER RIBBONS }}

Dagarna innan lön, betyder shopping om jag skött mig med min budget i månaden! Denna gång läggs det på material, så som coola band och annat material för att göra accessoarer till håret. Börjat bli riktigt långt och även om jag missskött mig och därmed måste kapa av ca 5 cm skadat hår...så lär det hålla sig i längre längd.
 
Fick äntligen tassarna på blodigt band! Som jag har letat, herre jävlar. Försvann bara helt på etsy och på ebay helt plötsligt men nu har jag hittat en säljare som hade det i lager. Säljaren bor i USA så borde komma hem fort hihi. Och hur coolt är inte Jokern bandet?!

Kommentarer
Postat av: Carro - en alternativ bloggerska

Oh vad häftiga, kan du kanske länka säljaren? :D
Sv; Oh, använd den! Den är himla bra att ha :D Kramisar Carro

Svar: https://www.etsy.com/se-en/shop/SaintTiger :)Hehe ska börja användas så fort jag hittat lägenhet! ^^ Kram <3
Kitten Black

2013-10-23 @ 18:14:13
URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0