{{ I'm Back From Migränträsket! }}

Har haft migrän av och till sedan måndag kväll så därför det har varit lite dött här. Bröt ut 100% igår så blev hemma ifrån jobbet liggandes i extrema smärtor i sängen...Men idag är jag back on track! Lite groggy efter migränanfall men det går, så länge jag slipper huvudvärken I'm aaaaall good!
 
Löning på måndag vilket betyder end-of-the-month shopping spree kommande dagarna. Har ett och annat på Ebay jag ska klicka hem men även på H&M (varför hittar man allt man vill ha 2 sek efter en lagd order?) och även lite på Webbhallen hehe. Kanske Discshop...vi får se när shopping spree budget tar slut.
 
Men just nu är det jobb som gäller! Är på kontoret till strax efter 15.00 sen blir det psykologen och efter det hem och käka middag aaaaand then jobba lite till :) Ta igen det som jag har missat dagarna jag har varit halvt döende. Worky work work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0