{{ Mot Stockholm och arbetes äventyr! }}

På Stockholms kontoret, tagen av The Boss.
Mot Stockholm och arbetes äventyr! Men blir dock inte fota idag som sist när jag åkte dit för att fota produkter. Nej ni, det blir...det ni. Jag vet inte. Jag pratar inte mycket om mitt jobb, som jag älskar så enormt mycket, vet inte varför. Mycket kan jag ej dela med mig av for the world to see m.m...Men får ofta frågan vad det är jag jobbar med egentligen haha. Vet ni?
 
Nej nu ska jag fixa mig för dagen, första bussen går om ca 1 timme. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag nyfiken!
Är du fotograf? :)

Svar: Hehe, nej :) Eller det ingår i jobbet ibland men ^^
Kitten Black

2013-05-17 @ 12:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0