{{ it's friday baby }}

Igår var det mest jobb, fotade chefen bland annat. Psykologtid och en massa mys med Herr Oliver. Idag jobbar jag hemifrån vilket jag kommer göra typ varje fredag framöver, ett tag i varje fall :) Kör detta istället för att gå ner i tid. Är tunga lass man släpar på just nu men trots att min kropp skriker ifrån ofta vill jag hålla mig på 100% i arbetstid.
 
Skit nervig idag för Mr Wookies present har inte kommit än. Och det måste (!!!) komma idag för han fyller på söndag och jag ska dit imorn...fett awkward att komma tomhänt (även om en gift är på väg liksom)! Vet dom skickade det i måndags typ, så återigen fräser jag mot posten. Fattar inte vad som hänt asså, blir bara värre. Ännu värre är att jag kommer inte på en plan b som måste fixas snabbt i så fall efter jobbet...aaaa I-lands problem som ger ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0